نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3099
-
الف
+

پیشنهاد ۵۰ ملیون دالری به بازیگر «جوکر»

موفقیت فلم «جوکر»استدیو فلم سازی «برادران وارنر» را ترغیب به ساخت 2 نسخه دیگر از این اثر کرد.

به گزارش آی فیلم 2،کمپنی فلمسازی «برادران وارنر» تصمیم دارد  ظرف چهار سال آینده، دو دنباله برای فلم پرفروش «جوکر» را بسازد.

در این راستا، به «واکین فینیکس» بازیگر سرشناس آمریکایی که برای بازی در نقش «جوکر» جوایز متعددی از جمله اسکار بهترین بازیگر مرد را به دست آورد، پیشنهاد شده تا در ازای عقد قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون دالر، در دو دنباله جدید از این فلم پرطرفدار بازی کند.

به گفته یک منبع نزدیک به این ستاره ۴۵ ساله هالیوودی، فینیکس اول معتقد بود جوکر یک فلم مستقل است و به ادامه نیازی ندارد ولی اکنون می گوید با وجود جنجال هایی که سال پیش با اکران این فلم  به راه افتاد، می خواهد بار دیگر این نقش را بازی کند.

ایرنا به نقل از روزنامه انگلیسی میرر نوشت: همه چیز هنوز در مرحله مذاکره است ولی فلمنامه در دست نگارش بوده و واکین حسابی جذبش شده است.

موفقیت سال پیش جوکر، استودیو فلمسازی برادران وارنر را نیز به اندازه دیگران غافلگیر کرد. این کمپنی حالا در نظر دارد تا چهار سال آینده با همکاري فینیکس در نقش جوکر، «تاد فیلیپس» به عنوان کارگردان و «بردلی کوپر» در نقش تهیه کننده پروژه، دو دنباله جدید برای این فلم بسازد. همه چیز به جلب موافقت فینیکس بستگی دارد که بالاترین دستمزد تاریخ فعالیتش به وی پیشنهاد شده است.

«جوکر» یک فلم سینمایی آمریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تادفیلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. فلم‌نامه این اثر توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابر شررو جوکر از دی سی کامیکس نوشته شده ‌است.

 داستان فلم در سال ۱۹۸۱ و شهر «گاتهام سی تی» رخ می‌دهد و زندگی کمیدین شکست‌خورده‌ای به نام «آرتور فلک» را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد.

م ا

نظر شما
ارسال نظر